mandag den 3. september 2012

Dag 5: Torch Lake and Volleyball-practise.

Idag har jeg set en kolibri til morgenmad! Den var virkelig flot og det var helt vildt så hurtigt dens vinger baskede. Det var en lidt vild oplevelse. Efter morgenmad tog mig og Saskia så ned til Torch Lake sammen med den anden tyske udvekslingsstudent i byen og hans værtsstorebror. Torch Lake er vist den fjerde eller femte reneste sø i verden. Vandet var også helt utrolig klart. Her er lidt billeder:
Søen set inde fra stranden.

Billede langs sandbunden.

God udsigt alligevel.

Saskia som er ude og svømme.

Mig og Saskia's skygger i vandet.

Saskia som elsker at lege med vand.

Så det var rimelig fedt. Da vi kom hjem igen gik der et kvarter hvor jeg hurtigt skiftede til træningstøj og så var det afsted til min første volleyball-træning. Har desværre ikke nogen billeder af det men alle var helt vildt søde mod mig!
Jeg er lige blevet færdig med at bage min mors opskrift på boller, jeg lavede dem dog lidt for små. Så her er et før og efter billede:
Dejen før den jeg puttede den i ovnen.
Dejen efter jeg puttede den i ovnen.
Så det var så min VILDT interessante dag idag ;D

BTW er det Labour Day i dag :) just so you know.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar