lørdag den 22. september 2012

Dag 24: Tournament and rainbow

Idag stod jeg tidligt op for der var Middle School Volleyball Tournament og vi skulle være der så vi kunne gøre forskellige ting. Fx var jeg line judge i en kamp hvor jeg skulle se om bolden var inde eller ude, og så signalere det til dommeren. Det var rimelig sjovt og ellers snakkede jeg bare med de andre tøser fra holdet. Her er lidt billeder:
Bellaire (red) 8th graders against same age Mancelona.

Amber and Morgan selling tickets.

Well, the sign says it all.

Lunch hall just next to the Gym. 
Concession stand where you can buy candy and such. Ryan, Matty, puppets and Rachel.

Giving service to the customers.

The famous water thingie that people drink off over here!
Oooog så var jeg sammen med en af mine venner Nick og da han gav mig et lift hjem så vi den FLOTTESTE regnbue ever!
Most beautiful rainbow ever! (theres actually two)


Det var min dag :) nu er der aftensmad!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar