mandag den 17. september 2012

Dag 19: Yesterday and Today

Jeg undskylder at jeg glemte at skrive igår aftes, men jeg orker virkelig bare ikke nogengange eller også har jeg intet at skrive om :) Håber at i kan forstå det.
Igår slappede jeg af og var på skype med lidt mennesker inkl. min far som jeg ikke har snakket med siden jeg forlod Danmark, hvilket var rigtig hyggeligt.
Så kørte mig, Sassy, Nana og Poppa afsted mod en eller anden by som jeg ikke kan huske hvad hedder. Vi kørte mod nord. Mig og Saskia blev sat af hos en KOHL'S som er en stor butik med masser af tøj og andre ting. Nana og Poppa skulle nemlig noget andet. Så der var vi et to timer tror jeg og vi købte begge en kjole til homecoming dance og jeg købte tre t-shirts ud over det. Så blev vi hentet igen og vi kørte over til Arby's for at spise aftensmad som er lidt subway-agtig.

Half of my sandwich from Arby's-

My really curly french fry.

Nana and Poppa.
Efter det tog vi så hen til Walmart for Nana og Poppa havde brug for nogen ting. Så jeg benyttede muligheden til at anskaffe mig en tlf som ikke kostede alt for meget.

Beautiful sunset at Walmart.

Well, Walmart.

The insides of the GIGANTIC Walmart.
Så nu har jeg endelig en tlf og har fået nogen numre idag. Så kørte vi afsted for vi skulle besøge en familie som har to udvekslingsstudenter. En pige fra Tyskland (Så sassy og hende snakkede tysk hele tiden) og en dreng fra Thailand som er VILDT god til at spille klaver! Har aldrig hørt noget lignende i person! Det var helt utroligt. Prøvede at huske mig selv på at lukke munden :P

The more beautiful sunset on the way to the other hostfamily, we were visiting shortly.
Vi kom dog sent hjem hvilket var nedern, for jeg ville gerne tidligt i seng.

IDAG
Idag har været en normal skoledag med en ekstrahård volleyball træning fordi der er kamp imorgen mod et rigtig godt hold. Alle pigerne er begyndt at snakke om homecoming, hvem der skal følges med hvem og kjoler og alt muligt andet pigesnak. I kender det godt ;)
Sååå det var min dag :) Jeg er nu færdig med mine lektier og jeg vil tøffe i seng. Og sove 9 timer! Wuhu!

Uh! PS jeg modtog to breve idag fra mine dejlige veninder Trille og Inger. Jeg vil svare hurtigst muligt! Og tak for Riesenene til INGER! elsker dem :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar