lørdag den 29. september 2012

Dag 31: One month!

Idag har jeg nu været her en hel måned! Det er jo d. 29 idag og jeg tog afsted fra DK d. 29! Så det er en måned :D
Jeg startede dagen med at sove længe hvilket var deeeejligt! Så vaskede jeg mit og Saskia's tøj og gik en lille tur ned til floden. Her er lidt billeder og forklaring hen af vejen ;)
Down to Grass River.
A tree in the garden.
The sky.

A mantis like the one in Kung Fu Panda!
Be positive!
Efter det lavede jeg lidt lektier, og så tog vi alle sammen til et eller andet Harvest Party. Kendte ingen der så gik bare rundt og snakkede med Saskia :) Det var også rigtig hyggeligt. Lidt flere billeder:

Pictures from the bonfire.
An amazingly tasty muffin.



There was a fishing competition for the kids.
Nice chairs :)
Walking home and seeing the sunset.
Beautiful sunset.

Down by the river with the moon.
Det var min dag kort fortalt med masser af billeder. Håber at det er dejligt med en masse billeder, for man siger jo at billeder siger mere end tusind ord. Meen godnat! :)
11 dage til min fødselsdag :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar