fredag den 21. september 2012

Dag 23: Scooter Dodgeball

Ja idag har igen været nogenlunde normal. Jeg havde en test i Geometri som gik rimelig godt, fik 100 point for nogle lektier i US History hvilket var dejligt. Choir er bare så sejt og vi er begyndt at blive virkelig gode og det lyder bare så utroligt nogengange. I Adv. P.E spillede vi en mærkelig form for stikbold som hedder dodgeball på engelsk!
Not us but thats the game we played in P.E.
Man sidder på de der små faverige brætte, er delt op i to hold og der er ca. 10 bolde i spil. Man skal blive på hver sin side af midterlinjen og man må ikke krydse den. Ellers er det bare normale stikbold-regler :) det var utrolig sjovt at se drengene spille mod hinanden! De så bare så dumme ud XD
Volleyballtræning var dejligt. Jeg elsker det virkelig. Det gør mig altid i et godt humør, og idag var ekstra god. Så jeg sidder nu i min seng og hører musik og skriver med nogle folk fra skolen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar