tirsdag den 18. september 2012

Dag 20: Played in a volleyball-game!

Såå ja min skoledag var rimelig normal, ingen lektier for heldigvis, og Choir er begyndt at blive virkelig sejt for vi er begyndt at lyde helt vildt gode! Vi er 12 i alt mener jeg. 4 drenge og 8 piger. Selvom jeg savner at synge solo.
Idag havde vi et "home" volleyball-game og jeg har nu haft 7 træninger eller mere. Jeg spillede i den tredje kamp og ramte bolden en gang. Er rimelig stolt og var meget nervøs. Vi tabte desværre og det gjorde Varsity desværre også.
It rained really hard when I was waiting to be picked up after the volleyball-game.

More rain.

Aaand more rain.

My armbands I had to cut off to play :(
Jeg blev nød til at klippe mine armbånd fra Unicon 16 af ellers måtte jeg ikke spille :( meget sørgeligt, siden jeg havde planlagt at beholde dem på så lang tid som muligt. Mit håndled er lysere der hvor de sad.
Det var så min dag! Håber jeres var absolut FANTASTISK!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar