torsdag den 6. september 2012

Dag 8: Succes with the locker and Volleyball-game.

Nu har jeg været en udvekslingsstudent i en uge og 1 dag! Det går overall rigtig godt stadigvæk og ingen problemer so far.

Jeg startede min skoledag med at åbne mit locker i første forsøg! SÅ stolt af mig selv. Var bare over happy resten af dagen. Så havde jeg mine to første timer som gik hurtigt, i Geometry lavede vi noget som jeg nogenlunde kunne finde ud af hvilket jeg var glad for. Var lidt sent til Choir fordi jeg lige skulle snakke med Mr. Lu og der var kø foran hans kontor. Choir var nice mødte en ny pige som er senior og vildt sød. Sad sammen med hende i Lunch og nogle få andre som jeg allerede kendte.
Så var det P.E. som var okay og bagefter Psychology som jeg er begyndt virkelig at elske! Det er rigtig spændende.
Så var der hjemme kamp kl 6pm mod Mancelona som ligger et kvarter væk i bil. Jeg havde fri kl 3pm så jeg hang ud med nogle søde piger fra volleyball og gik over til moka som er en cafe i byen. Gode smoothies!
Mit hold vandt mod Mancelona hvilket de åbenbart gør hver gang de spiller mod dem. Jeg var ikke med i kampen da man skal være med til 7 træninger først og jeg har kun været med til 2. Men det var helt okay med mig, jeg var med til opvarming og ellers sad bare og cheerede på mit team.
My volleyball jersey. Pretty cool i'm number 1 i know!

My team.
Sidder nu i min seng og ligger mig snart til at sove for at begynde en ny lang dag imorgen igen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar