lørdag den 15. september 2012

Dag 17: The Pretzel Challenge.

Jeg undskylder at jeg ikke skrev et indlæg igår men orkede det simpelthen ikke. Var totalt smadret igår og til mit held lavede vi ikke rigtig noget i volleyball. Vi startede med at løbe nogen runder men bagefter var det bonding time hvilket var rigtig sjovt. Vi blev delt op i tre hold og skulle mumifisere en person med toiletpapir uden at toiletpapiret måtte gå i stykker! Det var rimelig festligt og selvfølgelig vandt mit hold. Her er lidt billeder af vores leg:
Working on mumifying people with toiletpaper.
Our half-way done mummy.

The other team's mummy.
Our final touch.
 Det var rigtig hyggeligt. OG i lunch igår sad jeg sammen med en der hedder Nick, og vores challenge indtil videre er at få midten af en kringle ud uden at kringlen går i stykker! Aka "The Pretzel Challenge". OG det lykkedes mig faktisk, har et bevis!
My beloved pretzel without a middle!
 IDAG: Jah altså jeg vaskede alt mit tøj, hvilket der ikke er ret meget af. OG jeg hang ud med en af mine venner Jordan og hans to venner Eddie og Steven. Hyggelige mennesker og vi havde det sjovt. Men før al det kørte jeg lidt rundt på et skateboard.
Like a boss.

 Så det var rimelig meget min dag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar