mandag den 24. september 2012

Dag 26: Cindarella's Closet

Ja normal skoledag. Dog utrolig flot solopgang på vej til skole i skolebussen. Minimum halvdelen af himlen var pink, prøvede at få et billede men det mislykkedes ret så grumt.
Efter skole self træning, jeg havde mine nye træningsbukser på og sko! Gotta say jeg har forelsket mig i skoene. De sidder fast på gulvet, og de giver mig bare lyst til at løbe hele tiden! De har så god affjedring at det er utroligt! Føler mig så hurtig.
Eeeeefter volleyball-træning tog jeg med Rachel fra holdet til Mancelona (og hendes mor var også med) til en butik der hedder Cindarellas Closet.

The rental dress store.
Du kan låne en kjole med sko og andre accesories for et par uger, og så skal du bare give den tilbage efter det. Du betaler 20 $ første gang du er der, men får pengene tilbage når du tilbage leverer kjolen i god stand. Men hvis du har lånt kjoler "mange" gange før og du altid har afleveret dem tilbage til tiden, så behøver du ikke de 20 $. Og det har Rachel, så hun tjekkede bare min kjole ind under hendes navn.
Some of the dresses I tried in the fitting room.

The chair in the fitting room with all my clothes.
Jeg prøvede rimelig mange forskellige kjoler som jeg til sidst fik skåret ned til to kandidater.
(Please excuse my hair in the pictures)

One of my two favorites.

The other one of my two favorites.
Ej jeg elsker bare mine forskelligfarvede sokker. De gør bare livet lidt sjovere, og mærkeligt nok ligger folk altid mærke til det! Virkelig!
Jeg vil ikke afsløre hvilken kjole jeg endelig besluttede mig for at låne, men tænker på at tage den anden så på til Snowcoming Dance, for jeg elsker virkelig begge!
Så godnat! Vi har et "away" kamp imorgen, så jeg er sikkert lidt sent hjemme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar