tirsdag den 11. september 2012

Dag 13: New volleyball t-shirt!

Jeg startede dagen med at slå min alarm fra da den ringede og lagde mig så til at sove igen .. ikke den bedste ide, men jeg var træt og tænkte bare 5 minutter mere. Saskia vækkede mig heldigvis 20 min før vi skulle gå, så der var lidt stress her til morgenmad. Men vi nåede heldigvis skolebussen og jeg glemte ikke noget.
Skoledagen var så helt normal, og vi fik udleveret en meget teknologisk lommeregner i geometri OG JEG KUNNE SÆTTE SPROGET TIL DANSK. Hvilket gjorde mig rimelig glad :)
Vi havde så en hjemmekamp idag i volleyball, så jeg hang ud med en fra holdet der hedder Kaitie efter skole og før kampen startede. Vi fik udleveret volleyball t-shirts som vi må beholde!

New volleyball t-shirt that we get to keep.

The back of the t-shirt.
Rimelig sejt ikke?
Vi tabte så desværre mod den anden skole men vi gjorde vores bedste. Jeg må stadig ikke spille for har kun været til 5 træninger so far. Vores næste kamp er "away" og på torsdag så kampen efter det må jeg spille! Det glæder jeg mig til at prøve :)
Uheldigvis glemte jeg min jakke og rygsæk i mit locker henne på skolen, MEN heldigvis har jeg ingen lektier for til imorgen. Hvilket er heldigt.
Håber i har haft en god dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar