søndag den 2. september 2012

Dag 4: MAX RELAX!

Idag har jeg bare slappet max af. Startede dagen med at spise frosties som jeg ikke har spist i mange år! Min mor køber dem nemlig aldrig. Men det har jeg intet imod for hendes morgenboller er meget bedre. Bagefter efter tøffede jeg så ovenpå til mit værelse og skypede med lidt folk. Det var mærkeligt at snakke dansk men har virkelig savnet det.
Vidste så ikke helt hvad jeg skulle lave efter det, så jeg satte mig til at skrive nogen breve til folk.

Kom så bare ikke så langt med det tredje brev, så jeg så en film med Saskia i stedet for hvilket var rigtig hyggeligt! Uh! og jeg så et jordegern idag. Den var rigtig nuttet og Saskia siger at hun også har set en kolibri her som var helt vildt flot. Så det håber jeg også at jeg gør.
Nu sidder vi så ved det lille bord igen og jeg har skrevet mit tredje brev færdigt.


Så her sidder vi så nu :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar