søndag den 23. september 2012

Dag 25: Traverse City = Shopping!

Jah idag sov jeg læænge. Det var over luksus! Da jeg så stod op skulle jeg bare gøre mit værelse og badeværelse rent, hvilket self ikke var det sjoveste, men det skal jo gøres. Så tog vi afsted til traverse city med nana, scarlett, april og saskia. Mig og saskia blev sat af ved the mall (som ikke er vildt stort men stort nok) og der var vi i 4 eller 5 timer tror jeg. Her er lidt billeder og jeg vil forklare hen af vejen! :
The mall with a glass thingie in the roof.

JCPenny which is a pretty good (large) store.

More of the mall.

My "regular" size soda. I was struggling with drinking it all.

Me and Saskia waiting outside the mall for Nana.

My shopping bags.

April and Saskia in the car on the way home.

Beautiful sunset on the way home. (Picture taken out of window while driving)

The stuff I've bought today. Plus shoes that i forgot to put in the picture! Purple nike shoes.
Såå det var min dejlige shoppe dag. Brugte liige lovlig mange penge, så jeg må spare de næste par måneder. Håber jeg får nogle penge i fødselsdagsgave, det ville virkelig hjælpe.
Meen godnat! Jeg har skoledag imorgen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar